Maglić-Volujak-Perućica 22.-25.06.2013.

Izbodeni, mokri, al presritni strpali smo se u kombi i krenuli put ibenika.

U subotu 22.06 krenuli smo u 07:00h sa Šubićevca. 13 mihovilaca, 2 natrpana kombija. Ekipu su sačinjavali redom: vođa Ale, Mate, Dragan ,Renato, Kolombo ,Neven, Mile, Belinda, Antonija, Tonja, Dijana i moja malenkost. Cilj je bio ispenjati Maglić i Volujak, te baciti oko na prašumu Perućicu koja je jedna od posljednjih preostalih u Europi. Na polasku i povratku posjetili smo i Mostar, nakusali se ćevapa  i poslikali čuveni most.. Prije makadamskog dijela podno planine našli smo se s bosanskom pratnjom i grupom planinara iz Našica s kojima smo manje-više zajedno planinarili. Zaustavili smo se na vidikovcu s kojeg puca pogled na slap Skakavac u prašumi Perućici. Nastavili smo put dalje do Prijevora (1668 mnv) koji nam je bio polazišna točka za izlete sljedeća 2 dana.

Prvi dan je odlučeno da se ide na Volujak s obzirom da je ruta teža i duža. Krenuli smo već u 5:00. Do srcolikog Trnovačkog  jezera nam je trebalo svega sat i po. Odatle smo krenuli bez pratnje vodiča koji je ostao s drugom grupom. Dio nas je ostao ležat nakon što smo postigli željenu visinu, a nekolicina se odšetala do kraja hrbata i tako osvojila Volujak. Povratak je bio istim putem pa smo se imali priliku i okupati u jezeru. Ruta je trajala ukupno 10ak sati.

Plan drugog dana bio je Maglić. Kretanje je bilo u 7:00 od Dernečišta. Ruta obuhvaća sat i po  hodanja kroz šumu i livade s manjim usponima, a zatim se uz pomoć sajli još  sat i po penje dosta strmim dijelovima kroz stijene i krpe snijega do vrha. Mihovilci su to odradili bez ikakvih problema i uz poprilično dobar tempo (osobito nazad).  Posjetili smo i Crnogorski Maglić koji je susjedni vrh nešto višem Bosanskom. Ale i Joka  prolutali su također i  Perućicom koja se prostirala ispod nas

Jutarnji prolom oblaka i grmljavina ispratili su nas s planine . Izbodeni, mokri, al presritni strpali smo se u kombi i krenuli put Šibenika. Posjetili smo Tjentište i spomenik žrtvama bitke na Sutjesci, ponovno svratili u Mostar i obavili završni kavu i oprostili se do iduće avanture (uz žderanje janjećih glava) u Torcidi.

P.S.: Dužu i detaljniju verziju nađite u idućem broju Helopa!