Izlet na vrhove Sjevernog Velebita i otok Rab 9.6.2024.

Da li je to bio medvjed ili nešto drugo nikad nećemo znati, a na moje vikanje nitko se nije odazvao!

U nedilju rano ujutro Hrvoje i ja krećemo put sjevernog Velebita gdje oko 7 i 10 sati startamo iz Duliba put Korenskog vrha.

Vrh brzo savladavamo, a sama staza prolazi kroz šumu i tek na kraju uspona se pruža pogled na Kuterevo. Nakon toga odlazimo u mjesto Žukalj blizu Senjske Drage gdje iz mjesta Žukalj penjemo Jadićeva plan. Prvo smo krenuli nemarkiranim putem na divlje preko jednog traga međutim nakon 10 minuta pri samom spajanju s makadamskom cestom čujemo dvaput lomljenje grana te se odlučujemo vratiti. Da li je to bio medvjed ili nešto drugo nikad nećemo znati, a na moje vikanje nitko se nije odazvao.

Odlazimo na drugi dio mjesta Žukalj odakle krećemo markiranim putem. Na par mjesta ima velike trave pa se na jednom dijelu odlučujemo ići dužim putem. Pred sami vrh susrećemo i grupu planinara iz Ogulina koja je išla kružno i baš nam napomenila da je i ona išla na početku nemarkiranom stazom. Na vrhu se vidi samo mali dio Raba, a nakon par minuta odmora spuštamo se na početnu točku te odlazimo put Raba.

Na Rabu se jedva uspijevamo ukrcati na trajekt iako smo došli 25 minuta prije polaska. Dolaskom na Rab prolazimo prekrasnu stazu za vrh Kamenjak, uživamo u pogledu iz konobe Kamenjak i vidilice dr. M. Tomašića. Zatim smo otišli odmoriti se i okupati na prekrasnoj Rajskoj plaži u Loparu, a otišli smo i kratko razgledati mjesto Rab.

U povratku odlazimo u Starigrad na pizzu te zadovoljni stižemo kući.