Izlet na Klek povodom 150. obljetnice organiziranog planinarstva u Hrvatskoj

U četvrtak nakon sastanka odlučujem organizirati izlet kako bi i klub imao predstavnike na proslavi 150. obljetnice organiziranog planinarstva u Hrvatskoj koju organizira Hrvatski planinarski savez.

Skuplja se četvero Mihovilaca te odlazimo u subotu ujutro 13.4.2024. put Ogulina. U Ogulinu razgledajemo Zavičajni muzej gdje se nalazi i Alpinistička zbirka. Nakon kave odlazimo u Bjelsko odakle kreće organizirani uspon na Klek. Odmah na početku uspona dočekuju nas kolači, a kroz šumu se lagano probijamo do ulaska u carstvo vještica gdje se nastaje prva grupna slika te stižemo na govore organizatora i uzvanika.

Slikajemo se s Banom Josipom Jelačićem i Antunom Gustavom Matošem, a na ulazu u planinarski dom Klek nalazi se i vještica. Lagano se upućujemo prema vrhu, ali na nekih 300 metara do vrha kod prvog konopa nailazimo na gužvu. Ljudi koji se spuštaju kažu da su izgubili 2 sata, ali to nas nezaustavlja da posjetimo ovaj vrh. Dok neka društva odustaju mi smo čekali u redu te za nekih sat i 15 prolazimo kritični dio-konop gdje se može prolaziti samo u jednom smjeru.

U tom trenutku nailazimo i na veselu ekipu iz HPD Kamenar, padaju zagrljaji iako se u pozadini čuju glasovi da se ne grlimo nego šetamo jer svi čekaju što prije vidjeti vrh. Zadnjih 200 metara prolazimo brzo te uživamo u pogledu prema Ogulinu, Klečicama, Bjelolasici i okolnim vrhovima. Nakon malog odmora odlučujemo se spustiti prema Bjelskom, a ponovno nailazimo na red kod konopa, ali situacija je ovaj put lakša jer je broj planinara koji se penju malen.

Brzo se spuštamo u Bjelsko uz zvukove glazbe uživo te dolazimo na zadnje porcije gulaša. Odlazimo na livadu odmoriti malo, a na livadi leže veseli Kamenarci. Nakon odličnog i zabavnog odmora i pive pozivamo Kamenarce da odu s nama na Majerovo vrelo.

Nakon razgleda Majerovog vrela odlazimo do pizzerije Ruspante, ali nažalost svi su stolovi rezervirani te se odlučujemo otići zajedno na piće i desert u Otočac.

Odlična ekipa i sjajno provedena subota.