Čvrsnica - Veliki i Mali Vilinac 18.7.2014.

Prošli petak 12 mihovilaca krenulo je put Čvrsnice na trodnevni izlet

Prošli petak, 12 mihovilaca krenulo je put  Čvrsnice na trodnevni izlet, na Memorijalni skup planinara „Ivica Plazonić“.  U Masnu luku stigli smo oko 20 sati, izvidili smo teren i podignuli šatore, roštiljali i otišli „u čaršiju“ družit se sa ostalim planinarima.

U subotu dizanje oko 5 i kvarat, jer je Mate zapovidia da moramo krenit na turu prije ostalih, da ne bude gužva. Dogovorili smo se da ove godine idemo na Veliki i Mali Vilinac. Nakon kraće vožnje kombijem, u 7 ujutro smo bili na polazišnoj  točki. Naravno da smo nakon 2 sata skrenuli za Hajdučka vrata...Napokon,moja želja se ostvarila da vidim to čudo prirode! Putem do vrata smo se divili i malom jezeru zvanom Crvenjak, na 2000m/nv. Ne smijem zaboravit spomenuti   da se na povratku Neven M. okupa u njemu. Kaže da mu je to bilo kupanje na najvećoj nadmorskoj visini, heh, a o temperaturi jezera nećemo ni pričati. Dakle, došli smo do Hajdučkih vrata, koja su također na 2000m/nv i mislim da smo se svi prvi put tu našli. Ajme koje oduševljenje, aparati su radili ko ludi.

Na putu prema V. Vilincu smo se stali odmoriti u domu, sa prekrasnim pogledom na masive Čvrsnice. Za nekih 45 min uspona od doma smo bili na Velikom Vilincu: 2118 m/nv. Zanimljivo je spomenuti da smo gore upoznali šjor Ivana koji je u planinarima tek godinu dana a 27. godište je. Ajmo se malo zamislit i razmislit koliko je to godina, heh. Svaka mu čast, on je sa ekipom krenuo na uspon iz Masne luke,koji je duži i pomalo teži nego naš smjer. Mi se nismo vraćali istim putem, već smo išli na Mali Vilinac, te se po siparu, skalama u stijeni i skijaškoj stazi spuštali nazad. Putem smo brali razno ljekovito bilje,a uživali smo i u divljim jagodama. Sve skupa nam je za turu trebalo 9 sati, sa odmorima naravno. U kampu nas je dočekao ručak, malo smo odmorili u travi uz pokoju pivu i malo čentruna, navečer dodjela zahvalnica planinarskim klubovima i fešta koju su neki dočekali, a neki zaspali....

U nedilju smo išli u crkvu Sv. Ilije, a domaćini  su pripremali sve za misu i feštu u njegovu čast. Nakon toga smo krenili put Posušja di smo popili kafu i pojeli baklave, zatim smo posjetili Crveno i Modro jezero i za kraj stali na pivu u Torcide.

Ma super ljetno-planinarska tura po BiH.