Skup speleologa BiH 2022.

Deset godina SD „Herceg“ Mostar, BiH i skup speleologa BiH 25.-27. studenog 2022. na Gorancima i Bogodolu – naš SO bio sa dva člana Aida i Teo Barišić te održali jedno pozivno predavanje „Istraživanje jamskog sustava Crnopac“.

Kad ti se u prepunom godišnjem vikend kalendaru iznenada otvori slobodan vikend a di ćeš nego na skup speleologa BiH na kojem eto nikad nismo bili pa te onda i pozovu da održiš predavanje, woowwww. Krećemo u petak u popodnevnim satima, alo bing Bas i Sunce di ste…pa zajednička kavica na drugoj pumpi na autoputu od Šibenika i lagano u koloni dvi aute J do Biska, a onda na Grude – Široki brijeg – Goranci (i naravno da smo pri kraju zalutali i gubili se po bilim putima). Inače, u blizini je planina Čabulja sa najvišim vrhom Velika Vlajna 1776 m, tako da nam je ovo prvi speleo skup koji se održao na cca 650 mnv enlightened.

Stižemo do Planinarskog doma HPD Prenj 1933 Mostar, centar super dobre zabave i kratkog spavanja ;). Naravno, tamo već poznati špiljari i oni koje smo tek upoznali, točionik sa mostarskim pivom (oš bocu oš točeno sve po 2 Km i dobro je), food truck sa ćevapima koji se tope u ustima (najbolje koje sam do sad jela) a bilo je i druge ponude, mjuza koja paše svima – i tako do xyz sati.

U subotu ujutro, kavica u Gorancima (nekih 8 km niže), registracija u DVD-u, pa glasanje za najbolju speleo fotku, zauzimanje prvog reda jer onda očale ne tribaju…pozdravna i uvodna riječ naših domaćina i službeno počinjemo…cili niz zanimljivih edukativnih povijesnih speleoistraživačkih predavanja uključujući i naše…par kratkih pauza a za ručak u obližnjem restoranu na meniju Biber meso (slično gulašu) mljac…navečer povratak u Dom – centar dobre zabave…ali prije benda (nisam zapamtila ime) društvena speleo igra – na svaku nogu vezan par balona na napuhavanje – onaj tko ostane zadnji sa najmanje jednim balunom je pobjednik i gajba pive (neman fotki jer sam tukla balune i nisan bila loša a T ne fotka)…a onda bend koji je prašija do xyz sati mi plesali i tako…

Nedilja ujutro 9 prvo kavica a onda do Mostara i izvora Bune u Blagaju – super đir i natrag za Šibenik.

Šta reći osim hvala domaćini, želimo vam još najmanje 100 godina aktivnog rada, bilo je vrhunski! yesheart