Penjačko planinarski izlet na Perun

Taj uspavani mirni starac Perun. Svaki put me zove ponovo i ponovo. Nakon službenog otvorenja nove ferate Perunike u Podstrani, koja me oduševila svojom zahtjevnošću, odlučih se ispenjati je i po mraku. Trebalo je doživiti  iz drugačije perspektive. Nakon najave izleta ,krenuše samo dvoje najluđih. Mario, novopečeni kolega planinar i nadam se budući penjač 😉 koji je već usvojio osnove osiguranja i penjanja, krenuli smo put Splita. A zašto bi bilo sve jednostavno ,kad može bit komplicirano 😂😂.

Izlet je od samog starta počeo čudno i sa malim zamkama, ali to nas nije spriječilo da dođemo do cilja. Krenuti na feratu bez opreme za kolegu nas je bacilo u suze od smijeha. Zovem PD Perun za posudbu opreme, kako se ne bi morali vratit sa pola puta nazad. Barbara odgovara da nema problema, te da nas čekaju sa klopom i pivom. Nastavili smo put, ali sa upaljenom rezervom😂😂 i bez pumpe na vidiku. Gledamo,ne vjerujemo i pucamo od smijeha. Napokon stižemo u Podstranu,nakon sto smo jedva izdržali do prve pumpe za nasuti gorivo. Perunaši su nas dočekali kao i uvijek, sa osmijehom dobrodošlice i ćevapima sa puno kapule i ajvara. Uz druženje i pivu brzo je vrijeme proletilo. Počeo je padati mrak. Uputili smo se prema tome ¨Uspavanom starcu¨ Uz obraslu travu i po mraku malo smo se izgubili. Nismo mogli pronaći put, ali uz smijeh i dobru vibru izbavuljali smo do hrastove šume ispod stijene. Odložili stvari, postavili šatore, upalili fenjerić za orijentaciju, navukli opremu i trk prema ferati. Počeli smo penjati u 22h lagano. Mome oduševljenju nije bilo kraja😍.Ljepota na osvijetljeni Split i hodanje po stijeni u mrkloj noći stvarno ostavlja bez daha. Nakon sat ipo penjanja i spuštanja do logora Mario se vratio živ i zdrav do šatora😂jer je cijelim putem zafrkavao kako ću ga zatuci i zakopati negdje u mraku na nepoznatom terenu. Cvrčci, ptice, vatrica, glazbica, klopica,pričica i fenjerić..poželi čovjek ostati zauvijek u toj milini.

A kolega Mario  nikad neće zaboraviti pisanje uz povjetarac😂 i pronalaženje kokošinjih jaja na stablu. Zora je počela svitati, valjalo bi odmoriti za ispenjati koji smjer sutra. Zafrkavam ja malo njega kako ću spavati na lufticu kao u krevetu, a da se on mora lomiti na karimatu. Nakon polasatnog puhanja shvatim da ću ipak na podu spavati jer je luftić probušen. Karma me stigla😂.Mislim da je dobio pločice na trbušnim mišićima koliko mi se smijao. Ujutro marenda, tišina i moj pogled na stablo desno na kojem je bilo još jedno kokošinje jaje. Izbezumljeni i ošamućeni od sunca krećemo u pohod  penjanja dvi petice u hladu jer kao sto rekoh penjanje je moja sreća i strast i bez toga svaki izlet mi je nepotpun.

Vraćamo opremu domaćinima i put Šibenika. Usputna stanica u Rogoznici na pivi sa Lovrićem i Gverićem jer je to neizostavan dio izleta.

O srići i pozitivnom umoru neću niti govoriti, ali moram napomenuti da mi je ovo bio prvi noćni uspon na feratu ali ne i posljednji😊