Mihovilci među „100 žena na Kamešnici”

Hvala ekipi koja je bila disciplinirana, slušala preporuke vodiča i držala se skupa kroz cilu onu gužvu i gomilu.

Nas 19 uputilo se ranom zorom prvo u Trilj na kavu, pa prema Podgradini kraj Buškog blata, odakle krećemo na uspon.

Prvi dio penjemo kroz krasnu šumu, prema izvoru i skloništu Pešino vrilo na 1400 mnm. Kako na uspon krećemo u 9, oko sat kasnije od ostalih sudionika, na prvom dijelu uspona ne srećemo puno ljudi, pa uživamo u pjevu ptica i žuborenju potoka koji teče uz stazu.

Kod skloništa nas već čeka žamor mase sudionika, kasnije smo saznali da ih je bilo preko 500. Dio sudionika ostaje kod skloništa dok nas 14 ostalih odmah nastavljamo uspon.

Nakon skloništa brzo se izlazi na čistinu, odakle se otvara prekrasan pogled prema Buškom blatu, livanjskoj dolini, Livnu i planinama iza: Tušnici, Cincaru, Staretini, Šatoru, Vranu, Čvrsnici.

Ovaj prilično strmi dio uspona penjemo u gomili planinara, koji su otprilike u isto vrijeme krenuli od skloništa. Na vrhu je već ogromna gužva i šušur, šarene se majice, zastave klubova, ma baš pravi doživljaj. Za fotosession kod vršne oznake čeka se popriličan red.

Nakon oko sat vremena uživancije na vrhu, lagano krećemo natrag prema skloništu, di su domaćini manifestacije iz PD Cincar Livno napravili fažol za sudionike. Fažol je bio odličan, hvala domaćinima.

Taman nakon fažola, točno po prognozi nad planinu se nadvija oblak, pa odmah krećemo natrag da se spustimo prije moguće kiše. Predivna Kamešnica nas je počastila savršenim vremenom točno koliko je trebalo. Izlet završavamo hladnim pićem uz rijeku u Trilju.

Hvala ekipi koja je bila disciplinirana, slušala preporuke vodiča i držala se skupa kroz cilu onu gužvu i gomilu. Posebno mi je drago šta su s nama nakon dužeg vremena bili i naš Ale i Belinda.

Ekipa vidimo se opet u planinama, Marica.