36 km gojzanja po Paklenici

Prije uspona na Mont Blanc dvi Mihovilke "gazile" Velebitom 36 km.

Kako nam se bliži uspon na Mount Blanc, malo smo žustrije krenile sa pripremama….

Skoro otkazana tura se ipak dogodila, prijevoz do Starigrada pronađen u zadnji čas, noćenje u domu i ujutro u 5 ipo krenile nas dvi preko Ivinih vodica i Vlaškog grada na Sveto brdo i na vrh smo izašle nakon 5 sati. Odmor i izležavanje na suncu, čak smo i kaficu skuhale.

Potom nastavljamo prema Vaganskom, te ugodnim tempom na njega stižemo za 4 sata. Po putu smo srele puno mladih parova planinara, turista, obitelji s djecom, neki samo u patikama sa malo vode, neki iskusniji, a najzanimljivija su nam bila dva zagrepčana koji već 7 dana planinare po Velebitu. Sa svima malo staneš, proćakulaš, saznaš svašta…. Tako smo srele našeg kolegu Tina, koji nam je bia pomalo smišan sa rozom mrižicom u ruci, da bi kroz razgovor saznale da mu je to za vađenje mrtvog puha iz bunara na Marasovcu. Ne brinite ništa, pobrinia se on za sve, ubacija je tablete za čišćenje, heh. Mi smo kasnije natočile vode iz bunara- i žive smo!

Vraćale smo se preko Struga, di smo naišle na geodete zbog legalizacije objekta, baš zanimljivo da se sklonište u sred brda mora legalizirati…Cura nam je rekla da je jedan kolega jučer po putu slomia nogu.

Nakon 15 sati bazanja po planini, pomalo nas je počelo vatati ludilo, plakanje, bolovi, sanjale smo o ledenoj vodi za utočati nogice ispaćene…..di je taj dom…..

Razgovor:

Tonja: mislim da ću sad početi plakati....
Anita: evo meni se sad smučilo...

Napokon smo došle do doma i smazale fažol, popile pivu i travaricu da dođemo sebi i onda smo se još ko prave mazohistice sat ipo krenile spuštat po mraku do parkinga, jer nas je čeka prijevoz za nazad. Tura koja je počela u 5.30 ujutro završila u 23 sata, od toga 13 ipo sati planinarenja i ono malo izležavanja i papanja. Eto moguće je, i po zvizdanu.

Planinarski dom Paklenica - Ivine vodice - Vlaški grad - Sv. Brdo - Vaganski - Struge-dom, sve skupa kaže GPS 36 kilometra.

Isplatilo se, dan nam je trajao dva dana,hahah.